جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی پاسداران در شهر تهران به همراه بیش از ۲۰۰ سرویس کار حرفه ای و متعهد و تجربه بالای ۲۰ سال به همراه دستگاه های کاملا مدرن و حرفه ای برای سرعت بخشیدن به عملیات لوله بازکنی در پاسداران توسط سایت پرتقال انجام می شود.

شماره تماس ۰۹۱۲۹۲۵۰۶۵۸ آقای عزتی

انواع خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی- رفع گرفتگی لوله – باز کردن گرفتگی لوله حمام و سرویس بهداشتی – تخلیه چاه پاسداران در مجموعه پرتقال به صورت ۲۴ ساعته و در طول هفته انجام می شود. شما می توانید با شماره هایی که در بخش زیر وجود دارد با واحد پشتیبانی هماهنگی های لازم را برای اعزام لوله بازکن سیار به پاسداران انجام دهید.

خدمات لوله بازکنی پاسداران در تهران

نحوه کار لوله بازکن سیار در پاسداران

 در این ویدیو شما نحوه کار لوله بازکن سیار ما که برای انجام کار لوله بازکنی به منطقه پاسداران اعزام شده بود را مشاهده می کنید. انجام تمامی کارها بدون خرابی و با دقت بسیار بالا انجام می شود. همچنین بعد از پایان کار لوله بازکنی سرویسکاران ما نظافت و تمیز کردن محوطه را در صورت نیاز انجام می دهند.

مهم ترین خدمات لوله بازکنی که در شهر تهران و در پاسدران انجام می شود عبارتند از:

  •  خدمات لوله بازکنی در پاسداران
  •  خدمات تخلیه چاه در پاسداران
  •  خدمات حفر چاه و تعمیر چاه های قدیمی
  •  خدمات تشخیص و تعمیر ترکیدگی لوله
  •  خدمات تعویض و تعمیر لوله ها
  •  خدمات لوله کشی ساختمان
  •  خدمات تعمیر چاه های قدیمی
  •  خدمات طوقه چینی و کول گذاری
  •  رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی
  •  رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و حمام

با کمک سرویس کاران زیاد و با اخلاق تیم پرتقال و داشتن دستگاه های جدید در کمتر از نیم ساعت سرویس کاران ما خدمات لوله بازکنی در پاسداران را انجام می دهند. ما با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و کمترین قیمت حتی به نسبت اتحادیه رضایتمندی شما همشهریان تهرانی را هدف قرار داده ایم.

افتخار ما آرامش و راحتی همشهریان تهرانی می باشد. طی تماس های زیادی که از طرف شما همشهریان دریافت کرده ایم بر آن شدیم تا بتوانیم یک تیم کاملا حرفه ای را برای اولین بار در شهر تهران انجام دهیم. این خدمات را در منطقه پاسداران هم انجام می دهیم.

خدمات لوله بازکنی پرتقال در مناطق دیگر

مجموعه لوله بازکنی پرتقال علاوه بر لوله بازکنی پاسداران تهران در مناطق دیگر هم خدمات لوله بازکنی را انجام می دهد که به شرح زیر می باشد:

  • لوله بازکنی شریعتی
  • لوله بازکنی پیروزی
  • لوله بازکنی تجریش
  • لوله بازکنی شهرک غرب
  • لوله بازکنی تهرانپارس
  • لوله بازکنی نیاوران
  • لوله بازکنی ونک
  • لوله بازکنی پونک
  • لوله بازکنی دزاشیپ
  • لوله بازکنی جردن
  • لوله بازکنی شوش
  • لوله بازکنی پاسداران

روشهای انجام خدمات لوله بازکنی پاسداران

اما در این مقاله در رابطه با مهم ترین روشهای لوله بازکنی پاسداران و دستگاه های مهم لوله بازکنی توضیح خواهیم داد.

لوله بازکنی با دستگاه پمپاژ آب

یکی از بهترین روشهای باز کردن لوله ها استفاده از دستگاه لوله بازکنی پمپاژ هوا می باشد. این دستگاه با کمک فشار هوا برای رفع گرفتگی لوله ها بکار گرفته می شود. شاید منتظر باشید که اینکار خیلی سریع انجام شد اما این روش کمی از فنر زنی زمان بیشتری می برد.

اما مطمئنا بعد از این کار نیاز به دستگاه دیگری نخواهید بود. روش کار به این صورت هست که لوله بازکن با بررسی گرفتگی لوله و در صورت نیاز استفاده از دستگاه پمپاژ هوا , در درون لوله مقدار کمی آب ریخته و لوله دستگاه را در درون لوله قرار داده و با روشن کردن دستگاه و تنظیم فشار هوا گرفتگی لوله را رفع می کند.

اینکار فقط توسط افراد حرفه ای و سرویس کاران با تجربه قابل انجام می باشد و به هیچ وجه از افراد فاقد توانایی و کم تحربه کمک نگیرید.

بازکردن لوله در پاسداران تهران با کمک دستگاه فنرزنی

دستگاه فنر زنی به عنوان دستگاه دیگری برای رفع گرفتگی انواع لوله ها استفاده می شود. این دستگاه پرکاربرد ترین نوع دستگاه ها برای لوله بازکنی می باشد. خصوصیت این دستگاه به این شکل هست که ممکن است بعضی فضولات و گرفتگی ها در قسمت های دیگری از لوله جمع شوند اما با کمک دستگاه فنر زنی میتوانید فضولات را به بیرون لوله آورده و دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

در مواقعی اتفاق می افتد که جواهر آلات و موبایل به داخل لوله ها افتاده و به شدت شما ناراحت می شوید. اصلا نگران نباشید در اولین فرصت به شماره تماس های بالا زنگ بزنید و در کمتر از نیم ساعت سرویس کاران ما در محل حاضر می شود و با کمک سرفنر های مخصوص وسایل را بیرون می آورند.

اما دقت کنید که به هیچ وجه درون لوله ای که انگشتر یا موبایل افتاده آب نریزید و مراقب باشید که کودکان یا افراد دیگر از سرویس بهداشتی یا جایی که وسیله در آن افتاده استفاده نکنند.

احتمالا این وسایل در قسمت شترگلو قرار می گیرند و اگر به داخل لوله ای ریخته شود ممکن است که به درون فاضلاب ریخته شود.

قدرت دستگاه فنرزنی متفاوت می باشد پس بهتر است از دستگاه هایی استفاده کنید که قدرت کافی را دارند. زیرا اگر قدرت کافی را برای چرخش سر فنر نداشته باشد ممکن است نتوانند گرفتگی را رفع کند. همچنین اگر سرویس کار بی تجربه ای بخواهد مشکل را حل کند ممکن است از سرفنر هایی استفاده کند که مناسب گرفتگی موردنظر نباشد.

انتخاب سرفنر مناسب برای هر نوع گرفتگی لوله بسیار مهم می باشد. اگر اشتباهی رخ دهد ممکن است به دیواره لوله آسیب جدی وارد شود.

فنر های اصولا اندازه های مختلفی دارند که مهم ترین آنها سرفنر های طولانی میباشند. این سرفنر ها برای گرفتی هایی که در عمق لوله ها اتفاق می افتد کاربرد دارند.

اما نکته مهم استفاده از پمپ هوا به جای سرفنر می باشد. زیرا ممکن است که دستگاه فنرزنی برای توالت فرنگی مضر باشد و باعث خرابی و شکستگی لوله توالت فرنگی شود.

خدمات لوله بازکنی در پاسداران با دستگاه تراکم هوا

این دستگاه مانند دستگاه پمپ هوا کار می کند فقط تفاوت آن به این صورت می باشد که با فشار یکباره هوا گرفتگی لوله را باز می کند. اما باید خیلی دقت کرد که درجه فشار هوا به خوبی تنظیم کرد. بهتر است از افراد با تجربه کمک بگیرید.

در موقع تماس با مشاوران گروه پرتقال حتما به این نکته دقت کنید که گرفتگی در چه عمقی از لوله اتفاق افتاده و اگر نمی دانید حتما به سوالات مشاوران پاسخ درست دهید. حتی اگر نتوانید پاسخ دهید سرویس کاران ما آماده رفع گرفتگی هر گونه لوله هستند.

در تمامی این موارد و موارد دیگر هدف ما جز رضایت مشتریان نیست و اگر جز این بود مطمئنا این گروه با این وسعت شکل نمی گرفت. سرویس کاران ما با حفظ رعایت کامل شئونات اخلاقی و امانت داری و مرتب بودن همیشه باعث افتخار گروه لوله بازکنی پرتقال هستند.

برای اینکه بدانید چه مشکلاتی باعث این خرابی ها و مشکلات می شود می توانید به مقاله لوله بازکنی تهران مراجعه کنید.

اگر کوچکترین مشکلی را از سمت سرویس کاران ما مشاهده کرده اید حتما به بخش پشتیبانی مربوطه اطلاع دهید چون هدف ما هم رفع مشکلات لوله بازکنی و هم حفظ آرامش شما همشهریان تهرانی می باشد. ما همیشه سعی می کنیم که بعد از پایان کار لوله بازکنی پاسداران با پاکیزه کردن محل مورد نظر و رعایت نظافت کامل محل را ترک می کنیم و یک خاطره خوش را برای شما ایجاد می کنیم.

ما آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشم چنانچه مشکلاتی مانند لوله بازکن و تخلیه چاه و موارد مانند نکاتی که در بالاتر ذکر کرده ایم برای شما اتفاق افتاده است با شماره های پشتیبانی مربوطه تماس بگیرید.

همچنین تیم خدمات لوله بازکنی پرتقال برای انجام خدمات لوله بازکنی پاسداران آماده عقد قراردادهای لوله بازکنی, تخلیه چاه, حفاری چاه و سایر موارد با شرکتها و موسسات و ادارات دولتی و خصوصی, مجتمع ها و آپارتمان ها می باشد.

همچنین می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۹۲۵۰۶۵۸ آقای عزتی به‌صورت شبانه‌روزی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *